Najbolji istigfar (traženje oprosta) i dio jutarnjeg i večernjeg zikra

 


Šeddad b. Evs, radijallahu anhu, prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: 

Najbolji istigfar jeste da čovjek kaže: ALLAHUMME ENTE RABBI, LA ILAHE ILLA ENTE HALAKTENI, VE ENE ABDUKE VE ENE ALA AHDIKE VE VA’DIKE MESTETA’TU, EUZU BIKE MIN ŠERRI MA SANA’TU, EBUU LEKE BI NI’METIKE ALEJJE VE EBUU BI ZENBI, FAGFIRLI FE INNEHU LA JAGFIRUZ-ZUNUBE ILLA ENT! – Allahu, Ti si Gospodar moj, nema boga osim Tebe! Stvorio si me i ja sam Tvoj rob! Pridržavam se, koliko sam to u stanju, ugovora na koji sam se obavezao i obećanja koje sam dao! Utječem ti se od zla onoga što sam učinio! Priznajem tvoje blagodati koje si mi darovao, a priznajem i svoje grijehe, pa mi oprosti jer niko osim Tebe grijehe ne oprašta!

„Onaj ko tokom dana iskreno izgovori ove riječi, čvrsto vjerujući u njih, pa u tom danu umre prije nego što zanoći, on je jedan od stanovnika Dženneta, a ko te riječi izgovori iskreno tokom noći, čvrsto u njih vjerujući, pa umre prije nego što osvane, i on je jedan od stanovnika Dženneta.“ (Buhari, 6306)

Comments

Popular Posts